Kosmosfera

Jakie gadżety reklamowe produkuje się dla dzieci?

Gadżety reklamowe produkowane dla dzieci nierzadko niczym nie różnią się od tych, które teoretycznie przeznacza się dla dorosłych: długopisów, notesów, breloków, czapek, koszulek, balonów z nadrukiem czy smyczy. Można jednak wśród nich znaleźć typowo dziecięce przedmioty, takie jak kredki, skarbonki, zabawki, w tym maskotki, gry, karty do gier, jo-jo, skakanki, farby, zestawy szkolnych przyborów, klocki, …

Jakie gadżety reklamowe produkuje się dla dzieci? Czytaj dalej »

Dlaczego warto wykorzystywać displaye reklamowe?

Displaye reklamowe, zwykle wykonywane z kartonu pokrytego kolorowym nadrukiem, są ciekawą, przyciągającą wzrok formą promocji i reklamy. To rodzaj stojaków, przypominających regał z półkami. Produkowane są w różnych rozmiarach, z dużą liczbą potencjalnych form i możliwością dostosowania nadruku, dlatego można mieć pewność co do ich oryginalności i unikalności.  Różnorodność rozmiarów sprawia, że mogą stanąć zarówno …

Dlaczego warto wykorzystywać displaye reklamowe? Czytaj dalej »

Jak przygotować dobry plakat reklamowy?

Przygotowanie dobrego plakatu reklamowego można opisać kilkoma słowami i frazami. W mojej opinii są to: hasło, grafika, kolory, treść, układ. Hasło na plakacie powinno przykuwać uwagę na równi z grafiką. Musi zaciekawić potencjalnego klienta, skłonić go do poświęcenia plakatowi kilku chwil, zaszczepić w nim ideę wykorzystania produktu lub usługi i pokazać, co zyska, jeśli skorzysta …

Jak przygotować dobry plakat reklamowy? Czytaj dalej »

Co jest ważne w reklamie radiowej?

Radio jest medium, z którego na co dzień korzysta 70-75% Polaków, co daje ok. 22 milionów słuchaczy – codziennie. Jest to dość stała grupa, która z reguły jest przywiązana do określonej stacji i słucha jej w podobnych porach. Radio towarzyszy ludziom tuż po przebudzeniu, w drodze do pracy, w czasie pracy, w drodze powrotnej, często …

Co jest ważne w reklamie radiowej? Czytaj dalej »

Przygotowanie skutecznej reklamy prasowej

Reklamy w prasie wciąż pozostają jednym z ważniejszych sposobów dotarcia do odbiorców. Pomimo popularności Internetu, nie wszyscy z niego korzystają, przy tym rośnie liczba osób, które ograniczając czas poświęcany telewizji, a także nie zwracają uwagi na ulotki reklamowe. Wszyscy natomiast czytają prasę – gazety lokalne, tygodniki, miesięczniki branżowe i tak dalej. Przy porannej kawie, w …

Przygotowanie skutecznej reklamy prasowej Czytaj dalej »

Znaczenie DTP w reklamie

DTP to skrót od angielskiego wyrażenie desktop publishing, które oznacza publikowanie zza biurka. Oznacza ogół czynności związanych z przygotowaniem czegoś do druku. DTP polega na nadaniu ostatecznego, finalnego kształtu: jest związany z obróbką elementów graficznym, wprowadzeniem gotowego tekstu i jego korektą, rozmieszczeniem całości na stronie w atrakcyjny wizualnie i ciekawy sposób, który będzie zachęcał do …

Znaczenie DTP w reklamie Czytaj dalej »

10 najcenniejszych marek na świecie

O sile marki  w ogromnym stopniu świadczą nie tylko dochody, ale także jej rozpoznawalność. Istnieją takie, które bez trudu mogą mówić o globalnej rozpoznawalności, nawet jeśli znający je konsumenci sami nigdy nie korzystali z ich produktów. Poniższy ranking najpopularniejszych (i zarazem najbardziej dochodowych) marek został przygotowany przez magazyn Forbes. Za wszystkimi stoi nie tylko szeroki …

10 najcenniejszych marek na świecie Czytaj dalej »

Londyńskie centrum reklamy: Piccadilly Circus

Piccadilly Circus to plac i skrzyżowanie głównych ulic w londyńskim West Endzie, szeroko znane jako jeden z większych węzłów komunikacyjnych, miejsce spotkań i reklam, otoczone  przez atrakcje turystyczne, sklepy i restauracje. Z tego powodu jest jednym z obowiązkowych punktów programu dla wielu turystów przybywających do Londynu, którzy szczególnie dużo uwagi poświęcają fontannie z figurką Anterosa …

Londyńskie centrum reklamy: Piccadilly Circus Czytaj dalej »

Reklamowa rewolucja: miasta wolne od billboardów

Francuskie miasto Grenoble stało się pierwszym w Europie, które zdecydowało się zrezygnować z billboardów na ulicach. Jest to pierwszy krok w stronę oczyszczenia ulic z reklam, które zastąpiły ogłoszenia lokalnych organizacji i posadzone w tym roku drzewa. Do całkowitego pozbycia się reklam jeszcze daleka droga, ponieważ np. do 2019 wynajęte na reklamy zostały przystanki komunikacji …

Reklamowa rewolucja: miasta wolne od billboardów Czytaj dalej »

Reklamy i neony w światowej stolicy hazardu

Las Vegas z całą pewnością można nazwać stolicą hazardu. Miasto znane jest z licznych kasyn i hoteli, istnieją w nim setki sklepów i restauracji, a całość oświetlają charakterystyczne światła lamp i neonów, dzięki którym na ulicach zawsze jest jasno, a samo Vegas zdaje się nigdy nie zasypiać. Reklamy w Las Vegas kojarzą się niemal wyłącznie …

Reklamy i neony w światowej stolicy hazardu Czytaj dalej »