Kosmosfera

Reklamowa rewolucja: miasta wolne od billboardów

Francuskie miasto Grenoble stało się pierwszym w Europie, które zdecydowało się zrezygnować z billboardów na ulicach. Jest to pierwszy krok w stronę oczyszczenia ulic z reklam, które zastąpiły ogłoszenia lokalnych organizacji i posadzone w tym roku drzewa. Do całkowitego pozbycia się reklam jeszcze daleka droga, ponieważ np. do 2019 wynajęte na reklamy zostały przystanki komunikacji …

Reklamowa rewolucja: miasta wolne od billboardów Czytaj dalej »

Reklamy i neony w światowej stolicy hazardu

Las Vegas z całą pewnością można nazwać stolicą hazardu. Miasto znane jest z licznych kasyn i hoteli, istnieją w nim setki sklepów i restauracji, a całość oświetlają charakterystyczne światła lamp i neonów, dzięki którym na ulicach zawsze jest jasno, a samo Vegas zdaje się nigdy nie zasypiać. Reklamy w Las Vegas kojarzą się niemal wyłącznie …

Reklamy i neony w światowej stolicy hazardu Czytaj dalej »

Times Square – reklamowe centrum świata

Mówiąc o marketingu i reklamach nie sposób nie wspomnieć o miejscu, które słynie z reklam i to one są jednym z głównych powodów, dla których zjeżdżają do niego turyści ze wszystkich zakątków kraju i świata. Co roku jest miejscem największego światowego Sylwestra. Mowa oczywiście o nowojorskim Times Square. Times Square to plac na Manhattanie, leżący …

Times Square – reklamowe centrum świata Czytaj dalej »

Świadomy konsument – jak wykorzystać jego potencjał?

Świadomy konsument – prosument- to osoba posiadająca szeroką wiedzę o markach i produktach, która dzieli się nią i swoimi spostrzeżeniami z innymi konsumentami. Termin nie jest nowy, powstał w latach 70., jednak dopiero wraz z rozwojem Internetu zyskał prawdziwe znaczenie i stał się znacznie bardziej widoczny. Prosumenci mogą być największymi pomocnikami marki – lub jej …

Świadomy konsument – jak wykorzystać jego potencjał? Czytaj dalej »