Słodki smak dzieciństwa, by skusić klienta

Coraz większa różnorodność gadżetów reklamowych, zarówno tych niemalże tandetnych, jak i zaliczanych do ekskluzywnych pozwala sądzić, że każdy przedmiot może stać się obiektem reklamowym. Do tego grona dołączyły również słodycze, którym wyjątkowo trudno się oprzeć.

Słodycze zawsze przyciągają potencjalnych klientów, nawet jeśli to nie sama firma ich zainteresuje, a jedynie słodkości. Niemniej jednak, wciąż zauważą oni i zapamiętają logo i nazwę firmy, a te mogą w przyszłości skojarzyć się ze wspomnianym przedsiębiorstwem. Dlatego słodycze są dobrym wyborem na różnego rodzaju targi, imprezy i eventy, ponieważ gwarantują absolutne minimum uwagi konsumentów.

W gronie reklamowych słodyczy można znaleźć właściwie wszystko: od cukierków, przez lizaki i czekoladki, aż do ciastek i wafelków. Na tym tle szczególnie wyróżniają się poczciwe polskie krówki, które dla wielu stanowią jeden ze smaków dzieciństwa, dlatego budzą tym większe zainteresowanie. Słodycze, w tym krówki z nadrukiem, opatrzone są zwykle logo i nazwą firmy na opakowaniu. Zdarzają się jednak również słodycze, na których bezpośrednio wytłoczono te informacje. Mogą być to np. czekoladki i herbatniki, których powierzchnia pozwala na takie działanie. Zwykle jednak wystarcza samo reklamowe opakowanie, ponieważ jest to rozwiązanie znacznie tańsze i mniej pracochłonne.

Rezultat odpowiedniego zapakowania słodyczy rzadko jest widoczny od razu w formie wzrostu obrotów, jednak pozostawienie po sobie miłego wrażenia ma niebagatelne znaczenie dla wizerunku firmy, dlatego warto o niego zadbać również w taki sposób.

 słodycze reklamowe

słodycze reklamowe

Dodaj komentarz